Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“)
![]() | Lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“) – metodas, kuris padeda daugiau žmonių suprasti pateikiamą informaciją.
Universalus lengvai suprantamos kalbos teksto išdėstymas, iliustracijos ir teksto stilius palengvina informacijos prieinamumą skaitymo, suvokimo iššūkių, intelekto negalią turintiems asmenims. Šiuo metodu parengti tekstai dėl savo paprastos kalbos ir aiškios struktūros taip pat puikiai tinka senjorams, vaikams bei visai visuomenei. |
![]() | |
Nuotrauka: | Kas yra Aplinkos projektų valdymo agentūra? Aplinkos projektų valdymo agentūra yra valstybės įstaiga. Įstaiga yra vieta, kurioje dirba žmonės. Jie dirba, kad padėtų kitiems Lietuvos gyventojams. Aplinkos projektų valdymo agentūra trumpai vadinasi APVA. |
Nuotrauka: | Ką daro Aplinkos projektų valdymo agentūra?
Aplinkos projektų valdymo agentūra padeda:
Aplinkos projektų valdymo agentūra skiria jiems piniginę paramą.
Ši piniginė parama nėra tokia pat, kaip:
Aplinkos projektų valdymo agentūra skiria piniginę paramą įvairiems projektams, pavyzdžiui:
Galite gauti pinigų suremontuoti daugiabutį namą, kuriame gyvenate.
Galite gauti pinigų nusipirkti saulės elektrinę.
Galite gauti pinigų nusipirkti elektra važiuojantį automobilį.
|
Nuotrauka: | Kas yra daugiabučių renovacija?
Tai yra senų daugiabučių namų atnaujinimas. Daugiabutis namas yra namas, kuriame yra daug butų.
Daugiabučiai atnaujinami, kad:
Atnaujinti galima:
Aplinkos projektų valdymo agentūra duoda piniginę paramą daugiabučiams atnaujinti. |
Nuotrauka: | Kas yra atsinaujinanti energetika?
Tai yra elektros ar šilumos gaminimas iš natūralių šaltinių:
Tai yra keli pavyzdžiai, kaip galima gaminti atsinaujinančią energiją:
Ant namo stogo gali būti elektrinė, kuri elektrą gamina iš saulės.
Prie jūros gali būti elektrinė, kuri elektrą gamina iš vėjo.
Upėje gali būti užtvanka, kurioje gaminama elektra iš krentančio upės vandens. Aplinkos projektų valdymo agentūra duoda piniginę paramą žmonėms ir įmonėms, kad atsinaujinančios energetikos būtų daugiau. |
Nuotrauka: | Kas yra aplinkai draugiškas susisiekimas?
Automobiliai stipriai teršia aplinką ir didina klimato kaitą.
Kad nekenktume gamtai, reikia naudoti mažiau taršos darančias transporto priemones.
Tokios transporto priemonės yra:
Aplinkos projektų valdymo agentūra duoda piniginę paramą, kad tokių transporto priemonių Lietuvoje būtų daugiau. |
Nuotrauka: | Kas yra klimato kaita?
Klimato kaita yra, kai:
Klimato kaitą didina:
Aplinkos projektų valdymo agentūra duoda piniginę paramą, kad žmonių ar įmonių veiksmai nedidintų klimato kaitos. |
Nuotrauka: | Kaip Aplinkos projektų valdymo agentūra gali jums padėti?
|
Nuotrauka: | Koks yra Aplinkos projektų valdymo agentūros adresas?
Labdarių gatvė 3-102, Vilnius, Lietuva |
Nuotrauka: | Kada dirba Aplinkos projektų valdymo agentūra?
Jeigu tai yra diena prieš šventę Lietuvoje, dirba 1 valanda trumpiau. |
![]() Nuotrauka: Žmogus kalba telefonu | Ką daryti, jeigu norite ko nors paklausti?
Galite paskambinti telefonu +370 614 99 699
Galite parašyti elektroninį laišką adresu [email protected]
Galite parašyti laišką ir siųsti adresu, kuris yra Labdarių g. 3-102, 01120 Vilnius, Lietuva. |
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė APVA Komunikacijos skyrius.
Iliustracijos: canva.com, APVA archyvas
© Puslapyje naudojamas Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas.
Atnaujinimo data: 2025-10-13


.png)







