Projektas „Informavimas apie veiksmų programą“
Projekto Nr. 12.0.1-CPVA-V-202-01-0013
Projekto tikslas: užtikrinti efektyvų visuomenės grupių informavimą apie veiksmų programos teikiamas galimybes gauti ES finansavimą, reikalavimus, įgyvendinamų ir įgyvendintų projektų rezultatus, šių projektų teikiamą naudą ir kuriamą pridėtinę vertę.
Projekto veiklų trukmė: 2016 m. rugpjūtis - 2023 m. gruodis.
Viešinimo projektas bendrai finansuojamas ir Europos socialinio fondo ir Valstybės biudžeto lėšų.
Prioritetinė komunikacijos kryptis: Tvari Lietuva
Komunikacijos tema: aplinkosauginė kultūra ir sąmoningumas.
Komunikacijos tikslas:
- Informuoti gyventojus apie ES lėšomis siekiamus pokyčius aplinkos srityje 2014–2020 m.
- Skatinti asmeninę gyventojų iniciatyvą prisidėti prie aplinkos problemų sprendimų finansuojamų ES lėšomis (pagrindinis tikslas).
- Skatinti gyventojus naudoti aplinkosaugos ES projektų rezultatus.
Siekiamas pokytis:
Elgesio pokyčiai:
- Gyventojai linkę prisidėti prie 2014–2020 m. ES lėšomis siekiamų pokyčių aplinkos srityje; (1-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai aktyviai rodo iniciatyvą prisidėdami prie aplinkos tausojimo ir puoselėjimo; (2-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai atsakingai naudoja gamtos išteklius (vandenį, energiją ir kt.); (2-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai domisi aplinkosauginėmis technologijomis ir apsilanko ES fondų lėšomis finansuojamuose objektuose; (3-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai rūšiuoja atliekas; (3-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai nešiukšlina gamtoje, saugomose teritorijose (lankausi gamtoje be taršos–būk išmanus gamtoje); (3-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai drąsiai geria vandenį iš čiaupo; (3-as komunikacijos tikslas)
Nuostatų pokyčiai:
- Gyventojai žino apie 2014–2020 m. ES lėšomis siekiamus pokyčius aplinkos srityje; (1-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai supranta atsakingą elgesį gamtoje kaip kultūringo žmogaus vertybę; (2-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai suvokia, jog jų neatsakingas elgesys – ne smulkmena, nes - tai turi įtakos ateities kartoms; (2-as komunikacijos tikslas)
- Aš suvokiu, jog aš esu atsakingas už aplinką, kurioje gyvenu; (2-as komunikacijos tikslas)
- Gyventojai asmeniškai pajutę ES fondų investicijų naudą aplinkosaugos srityje; (3-as komunikacijos tikslas)