Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;

2. rekomenduojama turėti 1 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

 3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES  ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

 4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

5. turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;

6. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;

7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

9. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. administruoja projektus vadovaudamasis projektų finansavimo sąlygų aprašais, Agentūros Procedūrų vadovu, kitais darbo procedūras reglamentuojančiais dokumentais;

2. konsultuoja pareiškėjus, projektų vykdytojus, paraiškų (registracijos formų) mokėjimo prašymų (išlaidų kompensavimo prašymų) pildymo ir teikimo, projektų finansavimo reikalavimų klausimais ir kitais projektų klausimais;

3. atlieka paraiškų (registracijos formų), mokėjimo prašymų (išlaidų kompensavimo prašymų) vertinimą, rengia išvadas, raštus, apie priimtus sprendimus informuoja pareiškėjus ir paramos gavėjus;

4. rengia  reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose;

5. rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;

6. kompetencijos ribose atnaujina ir papildo įrašus projektų kompiuterinėje duomenų bazėje, teikia pasiūlymus dėl jos tobulinimo;

7. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;

8. dalyvauja atliekant administruojamų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje bei duomenų patikras registruose;

9. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

11. vykdo kitus, jungtinio projekto vadovo, programos vadovo, skyriaus vadovo ir aukštesnių vadovų su Skyriaus / Agentūros funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.