Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį komunikacijos ar rezultatų sklaidos srityje;

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;

1.4. turėti organizacinio darbo (susitikimų, renginių organizavimo), leidinių rengimo, informacijos rinkimo, kaupimo, apdorojimo bei pateikimo tikslinėms grupėms patirties;

1.5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;

1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

1.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.9. labai gerai mokėti lietuvių kalbą, gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. proaktyviai bendrauja su projekto partneriais, renka informaciją apie veiklų įgyvendinimo eigą ir rezultatus;

1.2. renka, analizuoja ir apibendrina informaciją apie svarbius įvykius ir naujienas, susijusias su projekto veiklomis, bei teikia žiniasklaidai ir kitiems komunikacijos kanalams, tikslinėms grupėms bei projekto partneriams;

1.3. kuria Projekto komunikacijos strategiją, pristato Projekto partneriams ir užtikrina jos įgyvendinimą;

1.4. kuria Projekto rezultatų sklaidos strategiją, ją derina su Projekto partneriais ir užtikrina jos įgyvendinimą, konsultuoja partnerius;

1.5. įgyvendina Projekte numatytas rezultatų sklaidos veiklas: organizuoja renginius, kuria tinklalaides ir reportažus, koordinuoja Projekto leidinių rengimo bei leidybos procesus, rengia politikos apžvalgas;

1.6. koordinuoja Projekto tinklaveiką: planuoja veiklas, derina su Projekto partneriais, ieško partnerių užsienyje, organizuoja dalyvavimą tarptautiniuose renginiuose bei tematinėse konferencijose;

1.7. koordinuoja Projekto svetainės sukūrimą ir prižiūri tolimesnį jos veikimą bei turinį;

1.8. rengia Projekto ataskaitas;

1.9. užtikrina perkeliamumo reikalavimo įgyvendinimą: inicijuoja ir vykdo veiklas, kurios skirtos projekto pilotinių ar demonstracinių veiklų rezultatų ir išmoktų pamokų perdavimui toms suinteresuotosioms šalims, kurios galėtų naudingai pasinaudoti projekto patirtimi ir pačios įgyvendinti projekte parodytus veiksmus;

1.10. prireikus pavaduoja Projekto ir kitus Plėtros skyriaus LIFE projektų  darbuotojus;

1.11. teikia reikalingą informaciją Skyriaus vadovui;

1.12. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.13. vykdo kitus, su Projekto funkcijomis, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Plėtros skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.