Pareigų aprašymas

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam  prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį kuriant, administruojant ar plėtojant IS;

1.3. žinoti informacinių technologijų saugumo užtikrinimo standartus;

1.4. turėti informacinių sistemų administravimo žinių;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.6. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais pastatų atnaujinimą (modernizavimą) ir energijos vartojimą, viešųjų pirkimų procedūras;

1.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.9. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. vykdo sukurtų skaitmenizuotų modulio dalių testavimą iš technologinės pusės;

1.2. atlieka į gamybinę aplinką ir infrastruktūrą įdiegto sprendimo diegimo kokybės vertinimą;

1.3. vykdo priskirtų Aplinkos projektų valdymo informacinės sistemos modulių priežiūrą ir palaikymą, užtikrindamas stabilų ir nenutrūkstamą jų veikimą ir pasiekiamumą bei tvarkomų duomenų vientisumą;

1.4. atlieka nuolatinę veikimo ir prieinamumo stebėseną, šalina pastebėtus sutrikimus ir trūkumus arba inicijuoja jų šalinimą;

1.5. prižiūri elektroninių duomenų mainų procesą, užtikrindamas sąveiką su išorinėmis informacinėmis sistemomis;

1.6. sprendžia naudotojų kreipinius ir tvarko jų duomenis APVIS sistemoje;

1.7. nagrinėja ir vertina paklausimus dėl APVIS sistemoje asmenų atliktų veiksmų arba jose įvykusių sutrikimų, analizuoja žurnalinius įrašus, teikia išvadas ir paaiškinimus;

1.8. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant su sistemos priežiūra ir palaikymu susijusių techninių specifikacijų, funkcinių techninių sąlygų aprašymų projektus;

1.9. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

1.10. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.