1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti 1 metų darbo patirtį rengiant, įgyvendinant ar vykdant priežiūrą Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus aplinkosauginius projektus;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais Europos Sąjungos, Valstybės biudžeto ir kitos tarptautinės finansinės paramos administravimą;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;
1.5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.7. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. atlieka Projektų valdymo politikos savininko funkcijas, apibrėžia Projektų valdymo procesus ir procedūras, standartizuoja Projektų dokumentų formas;
1.2 . prižiūri:
1.2.1. kad būtų tinkamai stebima ir kontroliuojama projektų, vykdomų laikantis Projektų valdymo politikos nuostatomis, eiga;
1.2.2. kad būtų laikomasi Projektų valdymo politikoje ir susijusiose procedūrose bei tvarkose numatytų projektų valdymo ir įgyvendinimo reikalavimų;
1.3. teikia konsultacijas Projektų priežiūros komitetui, projektų savininkams ir projektų vadovams projektų valdymo klausimais;
1.4. sistemina ir įvertina Projektų valdymo patirtį (gerąją ir blogąją) ir išmoktas pamokas;
1.5. kartą per mėnesį Projekto priežiūros komitetui teikia susistemintą informaciją apie projektų (programų) eigą (biudžeto, apimties, tvarkaraščio (terminų) rodiklius);
1.6.teikia siūlymus ir rekomendacijas Projektų savininkams ir projektų vadovams dėl Projektų planavimo, valdymo, įgyvendinimo, pokyčių, stebėsenos ir kontrolės;
1.7. organizuoja ir/ar vykdo projektų (programų) valdymo vidinius mokymus;
1.8. organizuoja Projektų priežiūros komiteto veiklą ir vykdo Projektų priežiūros
komiteto priimtų sprendimų įgyvendinimo kontrolę;
1.9. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus,
kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.