Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;

2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

 3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais tvarios aplinkos tematiką, ES  ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

 4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

 5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;

6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. vykdo  pavienį/ius projektus (rengia partnerystės sutarties projektus, derina finansavimo sąlygų aprašą bei visus kitus su projekto planavimu susijusius darbus, rengia PIP, vykdo pirkimus, atsiskaito įgyvendinančiai institucijai ir k.t.);

2. kuruoja jungtinius projektus (finansavimo sąlygų aprašo derinimas, PIP teikimas, atsiskaitymas įgyvendinančiai institucijai , paraiškų priežiūra ir k.t.);

3. atsako už pavienio (-ių) / jungtinio (-ių) projekto/ų įgyvendinimą ir priežiūrą, organizuoja projekto/ų įgyvendinimą;

4. kontroliuoja priskirto/ų pavienio (-ių) / jungtinio (-ių) projekto/ų rodiklių / finansų planavimą ir rezultatų pasiekimą, atsako už priskirto/ų  projekto/ų finansinį ir rodiklių pasiekimą;

5. koordinuoja ir rengia poziciją dėl priskirtų projektų administravimo teisės aktų ir procedūrų;

6. koordinuoja ir rengia priskirtų projektų probleminių ir prioritetinių klausimų sprendimus;

7. koordinuoja ir rengia reikiamos informacijos teikimą apie projektų įgyvendinimą ataskaitoms, Agentūros informavimo veiklų įgyvendinimui;

8. tvirtina vertinimo procesų sprendimus, užtikrina keturių akių principą;

9. organizuoja ir veda mokymus projektų vykdytojams;

10. teikia konsultacijas ir metodinę informaciją projektų vadovams;

11. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

12. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

 13. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.