1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėtine mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį įgyvendinant arba administruojant Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;
1.4. būti susipažinusiam Lietuvos klimato kaitos valdymo politika ir Nacionaliniu energetikos ir klimato srities veiksmų planu;
1.5. turėti gerus viešo kalbėjimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
1.7. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;
1.8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. siekiant užtikrinti projekto partnerių ir suinteresuotų šalių kompetencijų stiprinimą, planuoja ir organizuoja kompetencijų valdymo veiklas:
1.1.1. organizuoja nacionalinio kompetencijų modelio rengimą ir atnaujinimą,
1.1.2. rengia mokymų planus,
1.1.3. organizuoja mokymus,
1.1.4. organizuoja pažintinius vizitus Europos Sąjungos šalyse;
1.2. vykdo projekto sutartyje numatytų papildomų fondų sutelkimo ir papildomų veiklų stebėseną;
1.3. bendradarbiauja su Projekto partneriais, teikia siūlymus dėl veiklų keitimo ir tobulinimo, renka informaciją apie rodiklių pasiekimą bei atlieka kitus būtinus veiksmus, kad būtų pasiekti Projekto veiklų rezultatai;
1.4. pagal kompetenciją inicijuoja Projekto renginius, koordinuoja jų organizavimą;
1.5. rengia Projekto veiklų planus ir ataskaitas, teikia informaciją už LIFE projektų administravimą atsakingoms institucijoms;
1.6. padeda Grupės vadovui vykdant visas Projekto administravimo, organizavimo ir valdymo užduotis;
1.7. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.8. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Projekto ir Skyriaus darbuotojus;
1.9. vykdo kitus, su Projekto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.