Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2. turėtine mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį įgyvendinant arba administruojant Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;

1.4. būti susipažinusiam Lietuvos klimato kaitos valdymo politika ir Nacionaliniu energetikos ir klimato srities veiksmų planu;

1.5. turėti gerus viešo kalbėjimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;

 1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 

1.7. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;

1.8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. siekiant užtikrinti projekto partnerių ir suinteresuotų šalių kompetencijų stiprinimą, planuoja ir organizuoja kompetencijų valdymo veiklas:

1.1.1. organizuoja nacionalinio kompetencijų modelio rengimą ir atnaujinimą,

1.1.2. rengia mokymų planus,

1.1.3. organizuoja mokymus,

1.1.4. organizuoja pažintinius vizitus Europos Sąjungos šalyse;

1.2. vykdo projekto sutartyje numatytų papildomų fondų sutelkimo ir papildomų veiklų stebėseną;

1.3. bendradarbiauja su Projekto partneriais, teikia siūlymus dėl veiklų keitimo ir tobulinimo, renka informaciją apie rodiklių pasiekimą bei atlieka kitus būtinus veiksmus, kad būtų pasiekti Projekto veiklų rezultatai;

1.4. pagal kompetenciją inicijuoja Projekto renginius, koordinuoja jų organizavimą;

1.5. rengia Projekto veiklų planus ir ataskaitas, teikia informaciją už LIFE projektų administravimą atsakingoms institucijoms;

1.6. padeda Grupės vadovui vykdant visas Projekto administravimo, organizavimo ir valdymo užduotis;

1.7. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.8. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Projekto ir Skyriaus darbuotojus;

1.9. vykdo kitus, su Projekto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.