Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;
2. rekomenduojama turėti 1 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;
4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;
6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. administruoja projektus vadovaudamasis projektų finansavimo sąlygų aprašais, Agentūros Procedūrų vadovu, kitais darbo procedūras reglamentuojančiais dokumentais;
2. konsultuoja pareiškėjus, projektų vykdytojus, paraiškų (registracijos formų) mokėjimo prašymų (išlaidų kompensavimo prašymų) pildymo ir teikimo, projektų finansavimo reikalavimų klausimais ir kitais projektų klausimais;
3. atlieka paraiškų (registracijos formų), mokėjimo prašymų (išlaidų kompensavimo prašymų) vertinimą, rengia išvadas, raštus, apie priimtus sprendimus informuoja pareiškėjus ir paramos gavėjus;
4. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose;
5. rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;
6. kompetencijos ribose atnaujina ir papildo įrašus projektų kompiuterinėje duomenų bazėje, teikia pasiūlymus dėl jos tobulinimo;
7. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;
8. dalyvauja atliekant administruojamų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje bei duomenų patikras registruose;
9. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;
11. vykdo kitus, jungtinio projekto vadovo, programos vadovo, skyriaus vedėjo ir aukštesnių vadovų su Skyriaus / Agentūros funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.