Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą socialinių mokslų arba viešojo administravimo arba teisės krypties išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu teisės krypties išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę nei 2 metų ekspertinio darbo valstybės pagalbos srityje  darbo patirtį;

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės pagalbos teikimą.

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.7. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. konsultuoja Agentūros darbuotojus su valstybės pagalba iškilusiais klausimais;

1.2. užtikrina, kad Agentūroje priimami sprendimai ir rengiami dokumentai atitiktų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų dėl valstybės pagalbos suteikimo reikalavimus;

1.3. dalyvauja teikiant pastabas rengiamiems teisės aktams, susijusiems su Agentūros veikla ir užtiktina, kad jų nuostatos atitiktų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų dėl valstybės pagalbos suteikimo reikalavimus;

1.4. dalyvauja rengiant ir nustatant Agentūras vidaus procedūras, susijusias su valstybės pagalbos suteikimu, vertinimu ir registravimu;

1.5. bendradarbiauja su kitomis valstybinėmis ir viešosiomis institucijomis valstybės pagalbos suteikimo, vertinimo ir registravimo klausimais;

1.6. pagal kompetenciją koordinuoja ar dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus, susijusius su valstybės pagalbos suteikimu/nesuteikimu,  bei rengia atsakymus į juos;

1.7. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

1.8. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.9. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.