Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu teisės krypties išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu teisės krypties išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę nei 3 metų teisinio darbo patirtį;

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais aplinkos apsaugą,  finansinės paramos  administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.7. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. atlieka pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų planavimą;

1.2. organizuoja ir koordinuoja pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja jų rezultatus;

1.3. atsiskaito už pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų vykdymą;

1.4. teikia Agentūros direktoriui ir kitiems Agentūros darbuotojams patarimus ir išvadas teisės klausimais, siekiant užtikrinti priimamų sprendimų teisėtumą ir atitikimą norminiams teisės aktams;

1.5. tikrina Agentūros vidaus teisinius dokumentus, rengia pareiškimus, skundus, ieškinius, atsiliepimus (dublikus, triplikus) į ieškinius, kitus procesinius dokumentus, pateikiamus teismams ar ikiteisminėms institucijoms ir gina Agentūros interesus Lietuvos Respublikos teismuose, arbitraže ir kitose institucijose;

1.6. siekiant užtikrinti tinkamą įtariamų pažeidimų administravimą Agentūroje, rengia pažeidimų nustatymo ir tyrimo procedūras Agentūroje, organizuoja pažeidimų ataskaitų bei informacijos apie nustatytus pažeidimus teikimą; pagal kompetenciją atlieka įtariamų pažeidimų tyrimus, nustato pažeidimus, priima sprendimus dėl nustatytų pažeidimų, teisės aktų nustatyta tvarka teikia siūlymus ministerijai arba priima sprendimus dėl lėšų grąžinimo ir / ar kitų tolesnių veiksmų, susijusių su projekto įgyvendinimu, praneša apie pažeidimus ir priimtus sprendimus atitinkamoms paramą administruojančiomis, kontroliuojančiomis, specialiosiomis ir teisėsaugos institucijomis bei projekto vykdytojui;

1.7. rengia projektų finansavimo ir administravimo sutarčių šablonus bei juos atnaujina, o sudarius projekto sutartį su pareiškėjais, užtikrina, kad Agentūros administruojamų projektų finansavimo ir administravimo sutartys ir susitarimai dėl jų pakeitimo atitiktų Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktų nuostatas;

1.8. rengia ir derina Agentūros direktoriaus įsakymus ir kitus vidinius teisės aktus;

1.9. pagal kompetenciją koordinuoja ar dalyvauja rengiant ir derinant Agentūros bei kitų institucijų teisės aktų projektus;

1.10. pagal kompetenciją koordinuoja ar dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengia atsakymus į juos;

1.11. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

1.12. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.13. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.