Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;

2. rekomenduojama turėti 1 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;   6.4.  mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

4. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;

5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

7. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. administruoja projektus vadovaudamasis projektų finansavimo sąlygų aprašais, Agentūros Procedūrų vadovu, kitais darbo procedūras reglamentuojančiais dokumentais;

2. konsultuoja pareiškėjus, projektų vykdytojus bei kitus kuruojamos srities proceso dalyvius, paraiškų (registracijos formų) mokėjimo prašymų pildymo ir teikimo, projektų finansavimo bei projektų įgyvendinimo klausimais ir kitais projektų klausimais;

3. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose;

4. rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;

5. kompetencijos ribose atnaujina ir papildo įrašus projektų kompiuterinėje duomenų bazėje, teikia pasiūlymus dėl jos tobulinimo;

6. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;

7. atlieka administruojamų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje bei duomenų patikras registruose;

8. dalyvauja daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų, kitų būsto sektoriaus dalyvių organizuojamuose susirinkimuose, savivaldybių tarybų posėdžiuose, svarstymuose, kituose susirinkimuose dėl daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo;

9. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

11. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.