Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį finansų, ekonomikos, apskaitos, audito, bankininkystės ar mokesčių srityje;

1.3. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;

1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarka bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

1.6. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.9. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. atliekaProjekto finansų valdymą pagal LIFE programos taisykles, teikia pagalbą ir bendradarbiauja su Grupės vadovu ir Projekto partneriais;

1.2. rengia Projekto išlaidų prognozes ir detaliuosius biudžetus;

1.3. rengia, koordinuoja, peržiūri ir koreguoja Agentūros ir Projekto partnerių biudžetus, atsižvelgiant į Projekto veiklų pokyčius;

1.4. planuoja Projekto finansinius srautus, analizuoja Projekto biudžeto panaudojimo būklę, rengia informaciją sąmatoms bei Projekto biudžeto pakeitimus;

1.5. patikrina ir patvirtina Projekto lėšomis apmokamas sąskaitas ir kitus išlaidas pagrindžiančius dokumentus; ruošia reikalingus Agentūros Projekto dalies išlaidų apskaitos dokumentus;

1.6. dalyvauja su Grupės vadovu ir Projekto partneriais priimant kolegialius sprendimus dėl Projekto veiklų pokyčių; nesant Grupės vadovo ir esant būtinybei, atstovauja jį;

1.7. teikia pagalbą Projekto partneriams planuojant personalo ir veiklų pokyčius ir su tuo susijusius biudžeto pokyčius;

1.8. rengia Projekto finansines instrukcijas, tvarkas bei reikalavimus; organizuoja mokymus ir teikia konsultacijas Projekto partneriams;

1.9. užtikrina visų Projektų išlaidų atitikimą LIFE programos taisyklėms ir tikrina Partnerių finansines ataskaitas;

1.10. atlieka Projekto finansinių duomenų analizę ir teikia reikalingas ataskaitas;

1.11. rengia Agentūros Projekto dalies išlaidų sąmatas ir dalyvauja atliekant einamųjų metų biudžeto kontrolę;

1.12. bendradarbiauja su EK auditoriais ir monitoriais, nepriklausomais auditoriais, teikiančiais išvadas dėl patirtų projekto išlaidų tinkamumo reikalavimų atitikimo; vykdo tinklaveiką su kitų šalių LIFE projektų finansų ir projektų vadovais;

1.13. analizuoja finansinius rezultatus, rengia Projekto finansines ataskaitas ir išlaidų sąmatas;

1.14. teikia reikalingą informaciją Skyriaus vadovui;

1.15. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.16. prireikus pavaduoja Projekto ir kitus Plėtros skyriaus LIFE projektų darbuotojus;

1.17. vykdo kitus, su Projekto funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Plėtros skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.