Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;

2. turėti ne mažesnę 3 metų darbo patirtį susisiekimo ir transporto srityje ir (arba) valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamų projektų valdymo ir (arba) administravimo srityje;

3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais aplinkos apsaugą ir atliekų tvarkymą, ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

 4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais.

5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

7. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. atsako už susisiekimo ir transporto srities priemonių bei projektų įgyvendinimą ir priežiūrą pagal priskirtą sritį, organizuoja priemonių bei projektų įgyvendinimą šioje srityje;

2. kontroliuoja priskirtų pažangos ar kitų priemonių / projektų rodiklių / finansų planavimą ir rezultatų pasiekimą, atsako už priskirtų pažangos bei kitų priemonių/projektų finansinį ir rodiklių pasiekimą;

3. planuoja priskirtų priemonių / projektų veiklų įgyvendinimui reikalingus žmogiškuosius ir materialinius išteklius, kontroliuoja tolygaus darbo krūvio paskirstymą tarp įgyvendinamų priemonių bei projektų;

4. koordinuoja ir rengia poziciją dėl finansuojamų priemonių / projektų administravimo teisės aktų ir procedūrų;

5. tvirtina vertinimo procesų sprendimus, užtikrina keturių akių principą;

6. organizuoja ir veda mokymus projektų vykdytojams;

7. teikia konsultacijas ir metodinę informaciją projektų vadovams;

8. koordinuoja ir rengia veiklos probleminių ir prioritetinių klausimų sprendimus;

9. koordinuoja ir rengia poziciją su veikla susijusiuose audituose;

10. koordinuoja ir rengia reikiamos informacijos teikimą apie projektų įgyvendinimą ataskaitoms, Agentūros informavimo veiklų įgyvendinimui;

11. kuruoja  projektus (derina aprašus, teikia kvietimo aprašymus);

12. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

13. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.