Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;
2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais tvarios aplinkos tematiką, ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;
4. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos ir nacionaline teisine baze, reglamentuojančią Europos Sąjungos apyvartinių taršos leidimų (toliau vadinama - ATL) prekybos ir Kioto protokolo sistemą bei BĮ projektų valdymą;
5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. atsako už priskirtų pažangos ir kitų priemonių bei projektų įgyvendinimą ir priežiūrą pagal priskirtą sritį, organizuoja priemonių bei projektų įgyvendinimą šioje srityje;
2. kontroliuoja priskirtų pažangos ar kitų priemonių / projektų rodiklių / finansų planavimą ir rezultatų pasiekimą, atsako už priskirtų pažangos bei kitų priemonių/projektų finansinį ir rodiklių pasiekimą;
3. planuoja priskirtų priemonių / projektų veiklų įgyvendinimui reikalingus žmogiškuosius ir materialinius išteklius, kontroliuoja tolygaus darbo krūvio paskirstymą tarp įgyvendinamų priemonių bei projektų;
4. koordinuoja ir rengia poziciją dėl finansuojamų priemonių / projektų administravimo teisės aktų ir procedūrų;
5. tvirtina vertinimo procesų sprendimus, užtikrina keturių akių principą;
6. organizuoja ir veda mokymus;
7. teikia konsultacijas ir metodinę informaciją projektų vadovams;
8. koordinuoja ir rengia veiklos probleminių ir prioritetinių klausimų sprendimus;
9. koordinuoja ir rengia poziciją su veikla susijusiuose audituose;
10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;
11. pagal patvirtintas Registro/ų tvarkymo taisykles koordinuoja, renka, sistemina, vertina, analizuoja, kaupia informaciją apie veiklos vykdytojus ir Registro/ų sąskaitų turėtojus;
12. kompetencijos ribose koordinuoja, administruoja, informuoja, teikia duomenis suinteresuotoms institucijoms, dalyvauja kuriant ir derinant teisės aktų projektus Registro/ų veiklos klausimais bei užtikrina Registro/ų veiklą tarptautinėje registrų sistemoje;
13. koordinuoja, išrašo sąskaitas Registro naudotojams apmokėjimui už duomenų teikimą ir vykdo jų apmokėjimo kontrolę;
14. koordinuoja, rengia nustatytos formos ir turinio ataskaitas Ministerijoms, Europos Komisijai, kitas ataskaitas, susijusias su Registro veikla;
15. koordinuoja, rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;
16. koordinuoja, teikia informaciją, sudarant Nacionalinį apyvartinių taršos leidimų paskirstymo planą (NAP);
17. koordinuoja, skelbia ir viešina su Registro veikla bei BĮ ir susijusią informaciją Agentūros interneto puslapyje www.apva.lt, rengia informaciją ir pranešimus paskelbimui žiniasklaidos priemonėse;
18. koordinuoja, skelbia apie veiklos vykdytojams skirtą ATL skaičių iš ATL Rezervo naujiems įrenginiams
19. koordinuoja, administruoja BĮ, dalyvauja kuriant ir derinant teisės aktų projektus, susijusius su BĮ;
20. koordinuoja, rengia apibendrinimo formas ir prezentacijas pristatydamas BĮ idėjas, sprendimus priimančiam organui;
21. atstovauja Agentūros interesus nacionaliniuose ir tarptautiniuose renginiuose, susijusiuose su Registro ir BĮ veikla, organizuoja apmokymus ir seminarus;
22. koordinuoja, atsiskaito Ministerijoms, Europos Komisijai ir Bendro įgyvendinimo Priežiūros Tarybai (JISC), susijusias su BĮ;
23. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.