1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. rekomenduojama turėti 1 metų darbo patirtį rengiant/įgyvendinant/prižiūrint ES, valstybės biudžeto ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais statybų procesus.
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
1.5. turėti vieną ar kelis išvardintų įgūdžių: pastato informacinio modeliavimo (BIM), statinių kokybinio ir / ar energetinio vertinimo, statinių ekonominio vertinimo, statinių projektavimo, statybų technologijų ir valdymo, statybinių medžiagų ir technologijų vertinimo;
1.6. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę.
1.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.9. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja planuojant patikras vietoje;
2.2. atlieka priskirtų priemonių, nesudėtingų projektų patikras vietoje, vadovaudamasis patvirtintais klausimynais;
2.3. dalyvauja patikrose kaip antrasis asmuo įvairiuose projektuose, padėdamas vyriausiajam patikrų specialistui (ar ekspertui) užtikrinti sklandų proceso vykdymą pagal nustatytas metodikas ir reikalavimus;
2.4. dalyvauja atsiskaitant už, pagal atsakomybės sritį, priskirtų mažesnės apimties projektų veiklų rezultatus pagal nustatytas procedūras;
2.5. konsultuoja projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo metu dėl kokybės reikalavimų ir atitikties teisės aktams remdamasis standartinėmis rekomendacijomis: aprašais, procedūrų vadovais ir kitais projektų įgyvendinimą reglamentuojančiais dokumentais;
2.6. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus audituojant nesudėtingus projektus;
2.7. rengia mažesnės apimties priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, naudodamasis standartizuotomis formomis;
2.8. tvarko su projektų administravimu susijusius dokumentus, bylas, parengia juos perdavimui į archyvą pagal nustatytą tvarką;
2.9. prireikus pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus, vykdant standartines užduotis;
2.10. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, bei atlieka paprastas, didelės koncentracijos ar apimties nereikalaujančias užduotis, siekiant užtikrinti Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslų įgyvendinimą.