Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam  prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2.  rekomenduojama turėti 1 metų darbo patirtį rengiant/įgyvendinant/prižiūrint ES, valstybės biudžeto  ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais statybų procesus.

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

1.5. turėti vieną ar kelis išvardintų įgūdžių: pastato informacinio modeliavimo (BIM), statinių kokybinio ir / ar energetinio vertinimo, statinių ekonominio vertinimo, statinių projektavimo, statybų technologijų ir valdymo, statybinių medžiagų ir technologijų vertinimo;

1.6. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę.

1.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.9. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1. dalyvauja planuojant patikras vietoje;

2.2. atlieka priskirtų priemonių, nesudėtingų projektų patikras  vietoje, vadovaudamasis patvirtintais klausimynais;

2.3. dalyvauja patikrose kaip antrasis asmuo  įvairiuose projektuose, padėdamas  vyriausiajam patikrų specialistui (ar ekspertui)  užtikrinti sklandų  proceso vykdymą pagal  nustatytas metodikas ir reikalavimus;

2.4.  dalyvauja atsiskaitant už, pagal atsakomybės sritį, priskirtų  mažesnės apimties  projektų veiklų rezultatus pagal nustatytas procedūras;

2.5. konsultuoja projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo metu dėl kokybės reikalavimų  ir atitikties teisės aktams remdamasis standartinėmis rekomendacijomis: aprašais,  procedūrų vadovais ir kitais projektų įgyvendinimą reglamentuojančiais dokumentais;

2.6. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus  audituojant nesudėtingus projektus;

2.7. rengia mažesnės apimties priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms,  naudodamasis standartizuotomis formomis;

2.8. tvarko su projektų administravimu susijusius dokumentus, bylas, parengia juos perdavimui į archyvą  pagal nustatytą tvarką;

2.9. prireikus pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus,  vykdant standartines užduotis;

2.10. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus,  bei atlieka paprastas, didelės koncentracijos  ar apimties nereikalaujančias  užduotis, siekiant  užtikrinti Skyriaus  ir  Agentūros veiklos tikslų įgyvendinimą.