Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą fizinių, socialinių ar technologijos mokslų studijų srities;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį įgyvendinant arba administruojant Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugas;  

1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Nacionaliniais teisės aktais, reglamentuojančiais geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugas;

1.5. turėti  gerus viešo kalbėjimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;

 1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 

1.7. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;

1.8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti sutelkti komandą, organizuoti projekto grupės veiklą, spręsti iškilusias problemas;

1.10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. organizuoja ir kontroliuoja vandentvarkos valdymo modelio įgyvendinimą;

1.2. planuoja ir koordinuoja vandentvarkos valdymo veiklas, vykdo veiklų stebėseną bei užtikrina veiklų vykdymo terminų bei biudžeto kontrolę;

1.3. organizuoja mokymus savivaldybėms ir jų vandens tiekimo įmonėms dėl investicijų planavimo dokumentų parengimo metodikos;

1.4.  proaktyviai bendradarbiauja, konsultuoja savivaldybes, jų vandens tiekimo įmones savo kompetencijų ribose, organizuoja ir koordinuoja  probleminių klausimų sprendimus;

1.5.  teikia informaciją suinteresuotoms šalims, rengia veiklų ataskaitas, rengia publikacijas, leidinius ir straipsnius;

1.6. valdo žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;

1.7. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus ir Skyriaus darbuotojus;

1.8. vykdo kitus su  Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.