Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;

2. turėti ne mažesnę 3 metų darbo patirtį susisiekimo ir transporto srityje ir (arba) valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamų projektų valdymo ir (arba) administravimo srityje;

3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

7. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. atsako už jungtinio (-ių) projekto (-ų)įgyvendinimą ir priežiūrą,  organizuoja projekto (-ų) įgyvendinimą;

2. kontroliuoja priskirto (-ų) jungtinio  projekto (-ų) rodiklių / finansų planavimą ir rezultatų pasiekimą, atsako už priskirto (-ų) projekto (-ų) finansinį ir rodiklių pasiekimą;

3. planuoja priskirto (-ų) jungtinio  projekto (-ų)  veiklų įgyvendinimui reikalingus žmogiškuosius ir materialinius išteklius, kontroliuoja tolygaus darbo krūvio paskirstymą tarp įgyvendinamų priemonių bei projektų;

4. koordinuoja ir rengia poziciją dėl finansuojamų priemonių / projektų administravimo teisės aktų ir procedūrų;

5. tvirtina vertinimo procesų sprendimus, užtikrina keturių akių principą;

6. organizuoja ir veda mokymus projektų vykdytojams;

7. teikia konsultacijas ir metodinę informaciją projektų vadovams;

8. koordinuoja ir rengia veiklos probleminių ir prioritetinių klausimų sprendimus;

9. koordinuoja ir rengia poziciją su veikla susijusiuose audituose;

10. koordinuoja ir rengia reikiamos informacijos teikimą apie projektų įgyvendinimą ataskaitoms, Agentūros informavimo veiklų įgyvendinimui;

11. kuruoja jungtinį (-ius) projektus (derina aprašus, teikia kvietimo aprašymus);

12. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

13. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.