1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą socialinių arba technologinių mokslų studijų srities.
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį finansų, buhalterinės apskaitos srityje viešajame sektoriuje;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau - VSAFAS), valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarką, ES ir kitos finansinės paramos administravimą;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
1.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;
1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. renka finansams valdyti, stebėsenai, tikrinimui, auditui, ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo vertinimui atlikti būtinus duomenis, saugo gaunamus ir rengiamus dokumentus ir kurių reikia audito sekai užtikrint;
1.2. administruoja Agentūros kuro išlaidų panaudojimą;
1.3. rengia finansinę informaciją ir dokumentus (įstaigos administravimo išlaidų mokėjimų) NBFC;
1.4. rengia, derina informaciją apie grąžintas į sąskaitas lėšas ir teikia NBFC;
1.5. suveda sutarčių detalizuojančią informaciją pagal gautas sąskaitas faktūras FABIS;
1.6. administruoja Agentūros paskyrą E. sąskaita (paima sąskaitų faktūras, patikrina) sistemoje:
1.7. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;
1.8. rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą;
1.9 vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ir kitus Skyriaus grupės darbuotojus;
1.11. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.