Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas einantis  šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1 turėti  ne žemesnį  kaip  aukštąjį  universitetinį  išsilavinimą  su  bakalauro  kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2  turėti 2 metų darbo patirtį,   projektų administravimo ir  įgyvendinimo ar   Europos Sąjungos struktūrinės paramos administravimo;

1.3. turėti 1 metų vadovaujamo darbo patirties;

1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos  teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą, statybos procesą bei viešųjų pirkimų procedūras;

1.5. mokėti  dirbti  kompiuteriu  Microsoft  Office  programiniu  paketu,  taip  pat    mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti skyriaus veiklą;

1.8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

2. Šias pareigas einantis  darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1. atstovauja  įstaigai  santykiuose  su kitomis  įstaigomis,   organizacijomis  bei  fiziniais asmenimis;

2.2. konsultuoja su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;

2.3. priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus;

2.4.rengia ir teikia pasiūlymus su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;

2.5. vadovauja Skyriaus veiklos vykdymui aktualios informacijos  apdorojimui arba prireikus apdoroja Skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją;

2.6. vadovauja Skyriaus veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas;

2.7. vadovauja su Skyriaus veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui  arba prireikus rengia ir teikia su Skyriaus veikla susijusią informaciją;

2.8. vadovauja   su   Skyriaus veikla   susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su Skyriaus veikla susijusius dokumentus;

2.9. valdo Skyriaus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;

2.10. vykdo   reguliarią viešojo  juridinio asmens  veiklos sričių  valdymo ir  priežiūros veiklą pagal pavestas funkcijas, prižiūri vidaus kontrolės įgyvendinimą viešajame juridiniame asmenyje ir jos atitiktį viešojo juridinio asmens vadovo nustatytai vidaus kontrolės politikai;

 2.11. vykdo teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo priežiūrą;

 2.12. diegia nuolatinio tobulinimo kultūrą Agentūroje per nuolatinę komunikaciją, mokymus, renginius bei veiklos ir procesų tobulinimo idėjų įrankio kūrimą bei diegimą;

 2.13. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.