Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam  prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų žmogiškųjų išteklių valdymosrities darbo patirtį.

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius, žmogiškųjų išteklių valdymąir jais vadovautis.

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

1.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti skyriaus veiklą;

1.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

 2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  2.1. atlieka su konkursų organizavimu susijusias procedūras ir rengia su tuo susijusių teisės aktų ir kitų dokumentų projektus; organizuoja darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, atrankų vykdymą;

 2.2. įgyvendinant Agentūros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojų), kvalifikacijos kėlimo procesus:

  2.2.1. analizuoja Agentūros darbuotojų tarnybinės veiklos vertinimo rekomendacijas;

  2.2.2. įvertina Agentūros darbuotojų mokymo poreikį ir rengia metinius darbuotojų mokymo planus;

 2.2.3. organizuoja mokymus, stažuotes ir kt. Lietuvoje bei užsienyje;

 2.2.4. dalyvauja vykdant mokymų viešuosius pirkimus bei administruoja šių paslaugų pirkimo sutartis.

  2.3. vykdo Agentūros darbuotojų kompetencijų žemėlapio valdymą;

  2.4. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant Agentūros atlygio sistemą;

  2.5. dalyvauja formuojant Agentūros kultūrą, darbuotojų tarpusavio santykius, jų pasitenkinimą, o taip pat didinant darbuotojų įsitraukimą siekiant įmonės tikslų ir strategijos įgyvendinimo;

  2.6. dalyvauja kuriant ir įgyvendinant smurto ir priekabiavimo darbe prevenciją;

  2.7. numato ir taiko priemones, skatinančias organizacinės kultūros bei organizacijos vertybių stiprinimą:

  2.7.1. nustato bendrus organizacinės kultūros, etikos ir elgsenos principus Agentūros;

  2.7.2. organizuoja renginius Agentūros darbuotojams arba prisideda prie jų organizavimo;

  2.7.3. organizuoja darbuotojų nuomonės tyrimus, jų rezultatų pristatymą, veiksmų plano sudarymą;

  2.7.4. koordinuoja lygių galimybių užtikrinimą Agentūroje:

  2.7.5. nustato lygių galimybių ir nediskriminavimo politiką ir principus Agentūroje;

  2.7.6. nustato priemones ir būdus, užtikrinančius lygių galimybių politikos įgyvendinimą Agentūroje;

  2.7.7. teikia metodinę pagalbą darbuotojams lygių galimybių klausimais;

   2.8. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

  2.9. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

  2.10. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.