Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.turėti aukštąjį universitetinį su magistro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą socialinių mokslų studijų srities;

2. turėti ne mažiau kaip 5 metų darbo patirtį, Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamų programų ar projektų administravimo ir (arba) įgyvendinimo ir (arba) šių programų ar projektų įgyvendinimo atitikties vertinimo ir (arba) organizacijų veiklos vystymo ar administravimo srityse;

3. mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais aplinkos apsaugą, Europos Sąjungos finansinės paramos programų administravimą bei kitas Agentūros veiklos nuostatuose nustatytas sritis;

5. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

6.  mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

7. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

Siekiant tinkamo Agentūrai nustatytų veiklos tikslų ir funkcijų įgyvendinimo, šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. koordinuoja Agentūros veiklos organizavimo pokyčių įgyvendinimą, vykdo rezultatų stebėseną, organizuoja reikiamos informacijos parengimą ir pateikimą susijusioms institucijoms;

2. koordinuoja Agentūros strateginio veiklos planavimo ir stebėsenos procesus;

3. konsultuoja Agentūros struktūrinių padalinių vadovus dėl veiklos planų įgyvendinimo;

4. dalyvauja formuojant, tobulinant ir organizuojant Agentūros valdyseną;

5. analizuoja Agentūros veiklą ir teikia siūlymus bei rekomendacijas Agentūros direktoriui dėl veiklos efektyvumo gerinimo, vidaus kontrolės veiksmingumo, strateginių ir kitų projektų ir planų vykdymo;

6. dalyvauja užtikrinant Agentūros interesų atstovavimą valstybės, savivaldybių, tarptautinių organizacijų institucijose ir įstaigose;

7. užtikrina konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais Agentūros padaliniais ir darbuotojais;

8. koordinuoja Agentūros metinių veiklos ataskaitų parengimą ir vykdo periodinę tarpinių rezultatų stebėseną, analizuoja rezultatus ir teikia gerinimo pasiūlymus;

9. vykdo kitus, tiesioginio vadovo, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Agentūros veiklos tikslai.