Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;

1.2. turėti ne mažiau nei 1 metų darbo patirtį biuro administravimo ar dokumentų valdymo srityje;

1.3. mokėti naudotis biuro (raštinės) įranga ir prietaisais;

1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, Agentūros nuostatais ir struktūra, Agentūros struktūrinių padalinių veiklos sritimis;

1.5. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą ir saugojimą ir jais vadovautis;

1.6. žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus;

1.7. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat nors viena elektronine dokumentų valdymo sistema;

1.8. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.9. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.10. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.11. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. priima Agentūrai skirtą korespondenciją, gautą tiesiogiai, paštu, elektroniniu paštu, e. pristatymas ar kitomis elektroninėmis priemonėmis;

1.2. tvarko, registruoja rengiamus ir gaunamus dokumentus dokumentų valdymo sistemoje, perduoda vykdytojams;

1.3. teikia Agentūros darbuotojams konsultacijas  dokumentų rengimo klausimais;

1.4 kontroliuoja atsakymų į įvairių institucijų raštus, pareiškėjų prašymus bei skundus pateikimo terminus, rengia ataskaitas apie atsakymų į raštus bei skundus pateikimo savalaikiškumą ir pateikia vadovams;

1.5. Agentūros direktoriaus, Vadovybės ar Skyriaus vadovo pavedimu rengia, kopijuoja, skenuoja ar suriša dokumentus;

1.6. siekiant organizuoti informacijos suinteresuotiems asmenims teikimą, atsiliepia telefonu ir nukreipia skambučius atsakingiems darbuotojams, vykdo interesantų priėmimą ir informavimą savo kompetencijos ribose;

1.7. siekiant tinkamo Agentūros reprezentavimo, vykdo svečių priėmimų, seminarų, posėdžių aptarnavimą Agentūroje;

1.8. siekiant fiksuoti vykstančių susirinkimų, posėdžių eigą Skyriaus vadovo arba Agentūros direktoriaus pavedimu organizuoja ir protokoluoja susirinkimus, posėdžius;

1.9. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

1.11. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.