Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą biomedicinos, fizinių, socialinių ar technologijos mokslų studijų srities;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį įgyvendinant arba administruojant Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;  

1.4. būti susipažinusiam su Nacionaliniu vandens srities planu;

1.5. turėti  gerus viešo kalbėjimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;

 1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 

1.7. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;

1.8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti sutelkti komandą, organizuoti projekto grupės veiklą, spręsti iškilusias problemas;

1.10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. planuoja ir koordinuoja Projekto veiklas, vykdo Projekto eigos stebėseną bei užtikrina Projekto veiklų vykdymo terminų bei biudžeto kontrolę, kontroliuoja Projekto partnerių veiklų įgyvendinimą;

1.2. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja Projekto narių veiklą; 

1.3. proaktyviai bendradarbiauja ir teikia pagalbą Projekto partneriams planuojant veiklas ar jų pokyčius, su tuo susijusius biudžeto pokyčius, įsitraukia  į partnerių veiklų įgyvendinimą, organizuoja ir koordinuoja  probleminių klausimų sprendimus;

1.4.  organizuoja Pagrindinės projekto priežiūros komandos veiklą, užtikrina kolegialų svarbiausių sprendimų projekto įgyvendinimo klausimais priėmimą;

1.5.  teikia informaciją bei rengia ataskaitas už LIFE projektų administravimą atsakingoms institucijoms

1.6. bendradarbiauja su Europos Sąjungos institucijomis, tarptautiniais ir nacionaliniais partneriais, pagal kompetenciją atstovauja Projektą kitose institucijose, tarptautiniuose ir nacionaliniuose renginiuose;

1.7.  konsultuoja Projekto partnerius LIFE programos ir Projekto valdymo klausimais savo kompetencijų ribose; rengia veiklų įgyvendinimo instrukcijas;

1.8. užtikrina, kad būtų laikomasi LIFE programos taisyklių, projekto sutarties ir  partnerystės sutarčių. Esant poreikiui, inicijuoja ir koordinuoja šių sutarčių keitimą;

1.9. pagal kompetenciją, inicijuoja Projekto renginius ir koordinuoja jų organizavimą , rengia publikacijas, leidinius ir straipsnius; palaiko ryšius su kitų šalių LIFE projektų atstovais ir srities ekspertais, dalinasi gerąją patirtimi, sukauptomis žiniomis;

1.10. valdo  Projekto žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;

1.11. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Projekto ir Skyriaus darbuotojus;

1.12. vykdo kitus, su Projekto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.