Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį krypties išsilavinimą;
2. rekomenduojama turėti 1 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais gamtos apsaugos tematiką, ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;
4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;
6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. administruoja projektus vadovaudamasis projektų finansavimo sąlygų aprašais, Agentūros Procedūrų vadovu, kitais darbo procedūras reglamentuojančiais dokumentais;
2. konsultuoja pareiškėjus, projektų vykdytojus, paraiškų (registracijos formų) mokėjimo prašymų (išlaidų kompensavimo prašymų) pildymo ir teikimo, projektų finansavimo reikalavimų klausimais ir kitais projektų klausimais.
3. atlieka paraiškų (registracijos formų), mokėjimo prašymų (išlaidų kompensavimo prašymų) vertinimą, rengia išvadas, raštus, apie priimtus sprendimus informuoja pareiškėjus ir paramos gavėjus;
4. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose;
rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;
5. kompetencijos ribose atnaujina ir papildo įrašus projektų kompiuterinėje duomenų bazėje, teikia pasiūlymus dėl jos tobulinimo;
6. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;
7. dalyvauja atliekant administruojamų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje bei duomenų patikras registruose;
8. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
9. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;
10. vykdo kitus, jungtinių projektų vadovų, programų vadovo, skyriaus vedėjo ir aukštesnių vadovų su Skyriaus / Agentūros funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.