1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą biomedicinos, fizinių, socialinių ar technologijos mokslų studijų srities;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį projektų valdymo srityje, viešųjų pirkimų organizavimo ar vykdymo ir/ar viešųjų pirkimų sutarčių administravimo bei turto valdymo ir/ar personalo dokumentacijos rengimo srityje;
1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;
1.4. išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus ir mokėti juos taikyti;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
1.6. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;
1.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.9. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. organizuota Projekto vadovo priskirtus renginius Lietuvoje bei užsienyje ir koordinuoja Projekto partnerių dalyvavimą juose;
1.2. dalyvauja rengiant Projekto sutarties pakeitimams reikalingą medžiagą, rengia bendradarbiavimo sutarčių su Projekto partneriais ir šių sutarčių pakeitimų dokumentus, juos derina su partneriais ir organizuoja jų pasirašymą, bei sutarčių keitimą;
1.3. rengia LIFE programos projektus, administruojančiai institucijai ir išorės monitoriams (bei, jei reikia, kitoms institucijoms) teikiamas Projekto ataskaitas bei Projekto patikroms reikalingą medžiagą, koordinuoja Projekto vadovo pristirtų Projekto partnerių dalių parengimą;
1.4. planuoja Projekto viešuosius pirkimus, pirkimo dokumentus, skelbia pirkimus, teikia ataskaitas Viešųjų pirkimų tarnybai, rengia viešųjų pirkimų sutarčių projektus, rengia technines specifikacijas, užsako Projektui reikalingas prekes ir paslaugas, prižiūri tinkamą viešųjų pirkimų sutarčių įgyvendinimą, viešina viešųjų pirkimų sutartis, rengia Projekto viešųjų pirkimų planą;
1.5. konsultuoja Projekto partnerius viešųjų pirkimų, vykdomų įgyvendinant Projekto veiklas, atitikimo nacionaliniams teisės aktams bei LIFE programos reikalavimams klausimais;
1.6. koordinuoja Agentūrai kaip Projekto koordinuojančiam partneriui bei Projekto partneriams iškilusių klausimų dėl viešųjų pirkimų atitikimo LIFE programos reikalavimams derinimą su LIFE Programos projektus administruojančia institucija ir išorės monitoriais ( bei, jei reikia, kitomis institucijomis);
1.7. Projekto vadovui pavedus, vykdo priskirtų projekto rizikų savininko funkcijas;
1.8. rengia, tvarko ir prižiūri Projekto dokumentus: įsakymus, raštus, lydraščius bei kitus projekto įgyvendinimui reikalingus dokumentus; vykdo Projekto metu įsigyto ilgalaikio ir trumpalaikio turto priežiūrą;
1.9. rengia pasiūlymus dėl Projekto vidaus procedūrų, pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų klausimais;
1.10. teikia pasiūlymus, kurių reikia Projekto veiklos tikslams pasiekti ir funkcijoms atlikti;
1.11. organizuoja Projekto dokumentų registravimo sistemą bei archyvavimą;
1.12. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.13. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Projekto ir Skyriaus darbuotojus;
1.14. vykdo kitus su Projekto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.