1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį sisteminant ir analizuojant duomenis, rengiant atskaitas. Taip pat turėti patirties atliekant pajamų sąnaudų analizę.
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarką, ES ir kitos finansinės paramos administravimą;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
1.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;
1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. rengia ir teikia informaciją su finansų stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
1.2. atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą;
1.3. apdoroja su finansų stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
1.4. rengia ir teikia pasiūlymus su finansų stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais;
1.5. atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą;
1.6. rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą;
1.7. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;
1.8. organizuoja duomenų administruojamų programų išlaidų sąmatų projektų bei sąmatų parengimui;
1.9. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.10. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ir kitus Skyriaus grupės darbuotojus;
1.11. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.