1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2 turėti 1 metų darbo patirtį rengiant/įgyvendinant/prižiūrint valstybės biudžeto ar ES fondų finansuojamus projektus arba turėti ne mažesnę nei 1 m. patirtį vienoje ar keliose iš toliau išvardintų sričių: pastato informacinis modeliavimas (BIM), statinių kokybinis/energetinis vertinimas, statinių ekonominis vertinimas, statinių projektavimas, statybų technologijos ir valdymas, statybinių medžiagų ir technologijų vertinimas;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, renglamentuojančiais statybos procesą ir nacionalinę paramą aplinkoms projektams;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
1.5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;
1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. atlieka priskirtų priemonių/projektų grupių patikrų vietoje planavimo koordinavimą;
1.2. vykdo projektų patikrų vietoje sprendimų, procesų kokybės kontrolę;
1.3. rengia ataskaitas už priskirtų veiklų vykdymą, taip pat rengia skyriaus poziciją dėl priskirtų priemonių administravimo teisės aktų, procedūrų ir metodikų;
1.4. organizuoja ir praveda mokymus pareiškėjams ir projektų vykdytojams ir skyriaus darbuotojams;
1.5. rengia priskirtų priemonių įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veiklų įgyvendinimui;
1.6. atlieka priskirtų priemonių projektų patikras vietoje;
1.7. teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas patikrų specialistams, projektų vadovams ir projekto vykdytojams dėl priskirtų priemonių įgyvendinimo ir atitikties teisės aktams;
1.8. dalyvauja rengiant projektų patikrų vietoje įgyvendinimo strategiją, skaitmeninimą, metodikų rengimą;
1.9. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;
1.10. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.11. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.