Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam  prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2 turėti 1 metų darbo patirtį rengiant/įgyvendinant/prižiūrint valstybės biudžeto ar ES fondų finansuojamus projektus arba turėti ne mažesnę nei 1 m. patirtį vienoje ar keliose iš toliau išvardintų sričių: pastato informacinis modeliavimas (BIM), statinių kokybinis/energetinis vertinimas, statinių ekonominis vertinimas, statinių projektavimas, statybų technologijos ir valdymas, statybinių medžiagų ir technologijų vertinimas;

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, renglamentuojančiais statybos procesą ir nacionalinę paramą aplinkoms projektams;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

1.5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę;

1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. atlieka priskirtų priemonių/projektų grupių patikrų vietoje planavimo koordinavimą;

1.2. vykdo projektų patikrų vietoje sprendimų, procesų kokybės kontrolę;

1.3. rengia ataskaitas už priskirtų veiklų vykdymą, taip pat rengia skyriaus poziciją dėl priskirtų priemonių administravimo teisės aktų, procedūrų ir metodikų;

1.4. organizuoja ir praveda mokymus pareiškėjams ir projektų vykdytojams ir skyriaus darbuotojams;

1.5. rengia priskirtų priemonių įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veiklų įgyvendinimui;

1.6. atlieka priskirtų priemonių projektų patikras vietoje;

1.7. teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas patikrų specialistams,  projektų vadovams ir projekto vykdytojams dėl priskirtų priemonių įgyvendinimo ir atitikties teisės aktams;

1.8. dalyvauja rengiant projektų patikrų vietoje įgyvendinimo strategiją, skaitmeninimą, metodikų rengimą;

1.9. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

1.10. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.11. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.