Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam  prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažiau nei 1 metų darbo patirtį planavimo  dokumentų ir veiklos ataskaitų rengimo bei susijusių duomenų analizės srityje;

1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, strateginį planavimą, Europos Sąjungos (toliau - ES) fondų paramos planavimą, valdymą ir administravimą, su Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES  ir kitos finansinės paramos teikimą;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

1.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1.  organizuoja duomenų strateginiam veiklos planui ir metiniam veiklos planui  pateikimą;

2.2. pagal Agentūros padalinių pateiktą informaciją rengia metinio plano projektus ir teikia juos tvirtinti aplinkos ministrui;

2.3. pagal Agentūros padalinių pateiktą informaciją rengia Agentūros metinio veiklos plano įgyvendinimo ataskaitas;

2.4. vykdo Agentūros strateginio veiklos plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo stebėseną ir kontrolę, sistemina surinktus duomenis, kurių pagrindu rengia veiklos ataskaitas;

2.5. esant poreikiui organizuoja ir rengia ir kitas ataskaitas ir suvestinius duomenis, susijusius su Agentūros veikla (rizikų valdymu, kokybės užtikrinimu ir pan.);

2.6. analizuoja strateginius ir veiklos rezultatus, kuria modelius jų stebėsenai;

2.7. kuria ir tobulina veiklos analizės įrankius, vykdo duomenimis pagrįstas  Agentūros kompetencijai priskirtinų sričių veiklos analizes, rengia ataskaitas ir prezentacijas;

2.8. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant teisės aktų projektus ir (ar) Agentūros vidaus dokumentų projektus, teikia pastabas ir pasiūlymus kitų institucijų rengiamiems teisės aktų projektams strateginio planavimo ir projektų valdymo srityse;                     

2.9. kaupia, sistemina,  analizuoja informaciją, susijusią su strateginių veiklos planų ir metinių veiklos planų įgyvendinimu;

2.10. konsultuoja Agentūros padalinių darbuotojus planų strateginių veiklos planų ir metinių veiklos planų rengimo klausimais;

2.11. matuoja, analizuoja ir gerina Agentūros veiklos procesus, koordinuoja juos  su Agentūroje atliekamais skaitmenizavimo projektais;

2.12. rengia bei koreguoja Agentūros Procedūrų vadovą;

2.13. standartizuoja Agentūros veiklos procesus;

2.14. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

2.15. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

2.16. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.