Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;

2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

 4.  mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę.

6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. atsako už  daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) srities priemonių bei projektų  įgyvendinimą ir priežiūrą priskirtoje srityje;

2. atsako už priskirtų priemonių rodiklių  ir finansų planavimą bei rezultatų pasiekimą;

3.  planuoja priskirtų priemonių veiklų įgyvendinimui reikalingus žmogiškuosius ir materialinius išteklius, kontroliuoja tolygaus darbo krūvio paskirstymą tarp įgyvendinamų priemonių bei projektų;

4. koordinuoja ir rengia veiklos probleminių ir prioritetinių klausimų sprendimus;

5. koordinuoja ir rengia reikiamos informacijos teikimą apie projektų įgyvendinimą ataskaitoms, Agentūros informavimo veiklų įgyvendinimui;

6. koordinuoja ir rengia poziciją dėl finansuojamų priemonių administravimo teisės aktų ir procedūrų bei aprašų derinimo;

7. koordinuoja ir rengia poziciją su veikla susijusiuose audituose;

8.  pagal kompetenciją nagrinėja institucijų, juridinių ir fizinių asmenų prašymus, pareiškimus, skundus, pasiūlymus ir kitokio pobūdžio raštus, rengia atsakymus į juos;

9. organizuoja ir veda mokymus projektų vykdytojams;

10. vykdo projektų veiklų APVIS ir DNAMP IS administravimą;

11. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

12. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.