Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;

2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį rengiant ir (ar) įgyvendinant, ir (ar) prižiūrint valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;

4.  mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

5. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę.

6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

8. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. kuruoja pavienį/ius ir/ar jungtinius projektus, derina finansavimo sąlygų aprašus, atsiskaito įgyvendinančiajai institucijai, planuoja bei kontroliuoja projekto veiklas ir atsako už rezultatų pasiekimą;

2. koordinuoja ir rengia poziciją dėl priskirtų projektų administravimo teisės aktų ir procedūrų;

3. koordinuoja ir rengia priskirtų projektų probleminių ir prioritetinių klausimų sprendimus;

4. administruoja projektus vadovaudamasis projektų finansavimo sąlygų aprašais, Agentūros Procedūrų vadovu, kitais darbo procedūras reglamentuojančiais dokumentais;

5. konsultuoja pareiškėjus, projektų vykdytojus bei kitus kuruojamos srities proceso dalyvius, paraiškų (registracijos formų) mokėjimo prašymų pildymo ir teikimo, projektų finansavimo bei projektų įgyvendinimo klausimais ir kitais projektų klausimais;

6. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose;

7. rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;

8. kompetencijos ribose atnaujina ir papildo įrašus projektų kompiuterinėje duomenų bazėje, teikia pasiūlymus dėl jos tobulinimo;

9. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;

10. atlieka administruojamų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje bei duomenų patikras registruose;

11. dalyvauja daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų, kitų būsto sektoriaus dalyvių organizuojamuose susirinkimuose, savivaldybių tarybų posėdžiuose, svarstymuose, kituose susirinkimuose dėl daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo;

12. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

13. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

14. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.