Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją; 6.2. turėti 1 metų darbo patirtį kuriant, administruojant ar plėtojant IS;

1.2. žinoti informacinių technologijų saugumo užtikrinimo standartus;

1.3. turėti informacinių sistemų administravimo žinių;

1.4. būti susipažinęs su pagrindiniais teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių technologijų naudojimą, informacinių sistemų administravimą bei kibernetinio saugumo užtikrinimą institucijose;

1.5. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.7. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. administruoja Aplinkos projektų valdymo informacinės sistemos (APVIS) vartotojų teises;

1.2. esant poreikiui atlieka institucijos APVIS suvedamų duomenų teisingumo patikrą;

1.3. esant poreikiui atlieka institucijos APVIS klaidingai suvestų duomenų taisymą bei koregavimą;

1.4. konsultuoja Agentūros darbuotojus APVIS naudojimo klausimais bei sprendžia iškilusius techninius klausimus;

1.5. dalyvauja APVIS kūrimo ir tobulinimo veikloje;

1.6. vykdo sukurtų APVIS funkcinių galimybių testavimą ir testavimo metu pastebėtų atskirų APVIS funkcijų veikimo klaidų registravimą;

1.7. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus darbuotojus;

1.8. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.