Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą biomedicinos, fizinių, socialinių ar technologijos mokslų studijų srities;

1.2. turėtine mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį įgyvendinant arba administruojant Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;

1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;

1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos klimato kaitos valdymo politika ir Nacionaliniu energetikos ir klimato srities veiksmų planu;

1.5. turėti gerus viešo kalbėjimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;

 1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

1.7. mokėti anglų kalbą įgudusio vartotojo C1 lygiu; 

1.8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti sutelkti komandą, organizuoti projekto grupės veiklą, spręsti iškilusias problemas;

1.10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. planuoja ir koordinuoja Projekto veiklas, vykdo Projekto eigos stebėseną bei užtikrina Projekto veiklų vykdymo terminų bei biudžeto kontrolę, kontroliuoja Projekto partnerių veiklų įgyvendinimą;

1.2. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja  Projekto narių veiklą;

1.3. proaktyviai bendradarbiauja ir teikia pagalbą Projekto partneriams planuojant veiklas ar jų pokyčius, su tuo susijusius biudžeto pokyčius, įsitraukia į partnerių veiklų įgyvendinimą, organizuoja ir koordinuoja probleminių klausimų sprendimus;

1.4. organizuoja Pagrindinės projekto priežiūros komandos veiklą, užtikrina kolegialų svarbiausių sprendimų Projekto įgyvendinimo klausimais priėmimą;

1.5. teikia informaciją bei rengia ataskaitas už LIFE projektų administravimą atsakingoms institucijoms;

1.6. bendradarbiauja su Europos Sąjungos institucijomis, tarptautiniais ir nacionaliniais partneriais, pagal kompetenciją atstovauja Projektą kitose institucijose, tarptautiniuose ir nacionaliniuose renginiuose;

1.7. konsultuoja Projekto partnerius LIFE programos ir Projekto valdymo klausimais savo kompetencijų ribose; rengia veiklų įgyvendinimo instrukcijas;

1.8. užtikrina, kad būtų laikomasi LIFE programos taisyklių, projekto sutarties ir partnerystės sutarčių nuostatų. Esant poreikiui, inicijuoja ir koordinuoja šių sutarčių keitimą;

1.9. pagal kompetenciją, inicijuoja Projekto renginius ir koordinuoja jų organizavimą, rengia publikacijas, leidinius ir straipsnius; palaiko ryšius su kitų šalių LIFE projektų atstovais ir srities ekspertais, dalinasi gerąją patirtimi, sukauptomis žiniomis;

1.10. valdo  Projekto žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;

1.11. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Projekto ir Skyriaus darbuotojus;

1.12. vykdo kitus, su Projekto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.