1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą biomedicinos, fizinių, socialinių ar technologijos mokslų studijų srities;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį įgyvendinant arba administruojant Valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
1.3. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais LIFE programos įgyvendinimą;
1.4. būti susipažinusiam su saugomų teritorijų ir Natura 2000 teritorijų sistemos teisiniu ir instituciniu valdymu Lietuvoje;
1.5. turėti gerus viešo kalbėjimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
1.7. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;
1.8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. proaktyviai bendradarbiauja su Projekto partneriais, renka informaciją apie gebėjimų stiprinimo poreikius, kuria tarpinstitucinę mokymų organizavimo sistemą;
1.2. rengia ir nuolat atnaujina mokymų programą bei mokymų grafikus, organizuoja vietinius kvalifikacijos kėlimo seminarus bei tarptautines mokomąsias keliones;
1.3. inicijuoja Projekto gebėjimų stiprinimo veikloms reikalingų prekių bei paslaugų pirkimus, rengia bei prižiūri pirkimų sutartis;
1.4. rengia Projekto veiklų planus ir ataskaitas, teikia informaciją už LIFE projektų administravimą atsakingoms institucijoms;
1.5. padeda Grupės vadovui vykdant visas Projekto administravimo, organizavimo ir valdymo užduotis, fiksuoja neatitikimus, juos taiso;
1.6. organizuoja Projekto audito paslaugų pirkimą bei prižiūri sutarties vykdymą;
1.7. siekiant gebėjimų stiprinimo bei patirties dalijimosi veiklų sinergijos, bendradarbiauja su Projekto komunikacijos veiklų koordinatoriumi, organizuojant mokymus bei kitas projekte numatytas gebėjimų stiprinimo veiklas, koordinuoja sąsajas tarp gebėjimų stiprinimo bei projekto rezultatų sklaidos veiklų;
1.8. vykdo proaktyvią papildomų projekto veiklų (“complementary actions”) stebėseną ir rengia ataskaitas;
1.9. rengia projekto ataskaitas lietuvių ir/ar anglų kalbomis;
1.10. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.11. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Projekto ir Skyriaus darbuotojus;
1.12. vykdo kitus, su Projekto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Projekto, Skyriaus ir Agentūros veiklos tikslai.