1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį biudžetinės įstaigos buhalterinės apskaitos srityje;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų finansų valdymą, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarką, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą bei Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos administravimą;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
1.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;
1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. rengia administruojamų programų išlaidų sąmatų projektus ir sąmatas;
1.2. koordinuoja kitų su finansų valdymu susijusių ataskaitų rengimą;
1.3. koordinuoja, derina finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą;
1.4. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;
1.5. atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą;
1.6. koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą;
1.7. rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą;
1.8. rengia ir teikia informaciją su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
1.9. koordinuoja pirminės turto apskaitos atlikimą ir dalyvauja atliekant turto inventorizaciją;
1.10. rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą;
1.11. vykdo ES struktūrinių fondų ir (ar) valstybės biudžeto lėšų apskaitą;
1.12. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;
1.13. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą, grupės ar kitus Skyriaus darbuotojus;
1.14. vykdo kitus, su Skyriaus ir grupės funkcijomis susijusius, ne nuolatinio