Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam  prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį ekonomikos, apskaitos, finansų, audito, bankininkystės ar mokesčių srityje;

1.3. būti susipažinusiam su būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

1.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

1.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

1.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

1.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

 

 

1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1.1. efektyviai dalyvauja atliekant ES ir  (arba) LR lėšų panaudojimo finansinę kontrolę;

1.2. dalyvauja pasiruošimo ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių administravimui ir vykdymui procesuose;

1.3. dalyvauja skleidžiant informaciją apie ES ir (arba) LR finansuojamas programas ir priemones;

1.4 dalyvauja kitų institucijų teikiamų su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių teisės aktų projektų derinime, teikiant siūlymus dėl jų keitimo ir tobulinimo;

1.5. teikia pasiūlymus ir dalyvauja atnaujinant įvairius ES ir (arba) LR lėšomis finansuojamų programų, priemonių bei projektų įgyvendinimo veiklą reglamentuojančius Agentūros  dokumentus;

1.6. pagal poreikį dalyvauja tikrinant pasirašomas projektųsutartis ir jų keitimus;

1.7. dalyvauja tikrinant deklaruojamų išlaidų tinkamumą bei teikia informaciją apie patvirtintas tinkamas bei netinkamas finansuoti projekto lėšas;

1.8. rengia bei perduoda  į FABIS paraiškas NBFC, pagal poreikį ruošia ataskaitas ir kitus dokumentus;

1.9. vykdo netinkamų finansuoti išlaidų ir (ar) kitų reikalaujamų pagal teisės aktus grąžinti lėšų grąžinimą;

1.10 dalyvauja atliekant projektų patikras vietoje;

1.11. dalyvauja tikrinat pažeidimo tyrimo finansinę dalį;

1.12. teikia konsultacijas projektų vykdytojams, susijusias su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių finansinės dalies reikalavimais;

1.13. ruošia ir teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas projektų vadovams ir skyriaus darbuotojams;

1.14. atlieka paskirtas horizontaliąsias padalinio ir (arba) ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių funkcijas;

1.15. dalyvauja priskirtų projektų audituose;

1.16. veda mokymus projektų vykdytojams, susijusius su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių finansinės dalies reikalavimais;

1.17. nuolat suveda reikalingą informaciją į atitinkamą informacinę sistemą ar duomenų bazes;

1.18. palaiko konstruktyvius dalykinius santykius su projektų vykdytojais ir kitais subjektais, užtikrinant sklandžią ES ir (arba) LR lėšomis finansuojamų projektų įgyvendinimo eigą;

1.19. palaiko konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais Agentūros padaliniais;

1.20. rengia reikiamas ataskaitas, teikia atitinkamą informaciją ir dokumentus;

1.21. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus grupės darbuotojus;

1.22. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

1.23. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.