Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
2. turėti 1 metų vadovaujamojo darbo patirtį;
3. turėti ne mažesnę kaip 4 metų darbo patirtį valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamų projektų valdymo ir (arba) vykdymo srityje;
4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą bei viešųjų pirkimų procedūras;
5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
7. turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti departameno veiklą;
10. gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. konsultuoja su Departamento veikla susijusiais klausimais;
2. priima su Departamento veikla susijusius sprendimus;
3. rengia ir teikia pasiūlymus su Departamento veikla susijusiais klausimais;
4. vadovauja Departamento veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui;
5. vadovauja Departamento veiklų vykdymui;
6. vadovauja su Departamento veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui;
7. vadovauja su Departamento veikla susijusių dokumentų rengimui;
8. valdo Departamento žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
9. inicijuoja naujas priemones;
10. pasirašo susitarimus su vykdančiais projektus asmenimis pagal Departamentui priskirtas pažangos ir kitas priemones;
11. pagal kompetenciją tvirtina Departamento skyrių veiklos planus, užtikrina Agentūros strateginiuose ir metiniuose planuose numatytų tikslų ir rodiklių pasiekimą ir Departamento skyriams iškeltų veiklos tikslų ir užduočių įgyvendinimą;
12. derina Departamento skyrių parengtus pasiūlymus dėl finansuojamų priemonių administravimo teisės aktų ir procedūrų;
13. derina ataskaitas už Departamento skyrių ir darbuotojams nustatytų veiklų ir jų rezultatų įgyvendinimą;
14. kontroliuoja Departamento skyrių atstovavimą ir dalyvavimą su Departamento veikla susijusiuose audituose;
15. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Departamento darbuotojus;
16. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Departamento ar Agentūros veiklos tikslai.